wtorek, 6 września 2011

Smakołyki:)

Do pisania tego bloga skłoniło mnie moje zamiłowanie do gotowania a teraz do gotowania dla mojego syneczka:)Pomimo tego iż ma dopiero 11miesięcy zjada już naprawdę wszystko(śledzi próbował mając 7miesięcy,flaczki też nie uszły jego uwadze:D).Chciałabym się z Wami dzielić przepisami i opowiadać o zaletach i wadach próbowanych przez nas smakołyków tak żebyście mogły podawać je swoim pociechom bez żadnych lęków.Mam też nadzieje że Wy też będziecie podpowiadać mi co mogłabym upichcić synkowi i będziecie dzielić się swoimi smakołykami(a raczej smakołykami waszych dzidziulków).Na początek naleśniczki biszkoptowe z dżemem truskawkowym własnej roboty:)Na razie tylko zdjęcie ,dla zainteresowanych przepis jutro:)Zmykam już pusiać rano muszę być zwarta i gotowa dla mojego syneczka:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz