wtorek, 16 kwietnia 2013

Makaron z pieczarkami i łososiem w mascarponowym sosie

Znów pustki w lodówce zaświeciły...znalazło się kilka pieczarek,serek mascarpone pozostały po "moim hobby" a w zamrażalniku jakiś łosoś.Makaron w domu mam zawsze...Wzięłam się więc do roboty:)
Makaron z pieczarkami i łososiem w mascarponowym sosie:
Składniki:
-makaron(miał być spaghetti,były rurki)
-pieczarki 6-7szt.
-łosoś(u mnie mrożony z Lidla)
-natka pietruszki
-serek mascarpone
-sól,pieprz
-sok z cytryny
-oliwa z oliwek
-opcjonalnie słodka śmietanka
Oczywiście ilość składników jest dowolna,wszystko zależy od tego ile osób będzie jeść i jak bardzo lubicie składniki:)

Przygotowanie:
Pieczarki kroimy w plasterki,solimy,pieprzymy i obsmażamy na oliwie z oliwek.W międzyczasie gotujemy makaron:).Po usmażeniu pieczarki zdejmujemy z patelni i kładziemy łososia(ja kładłam w kawałku i rozdrabniałam podczas smażenia).Solimy,pieprzymy i obficie skrapiamy sokiem z cytryny.Podsmażamy do lekkiego zarumienienia.Dokładamy wcześniej obsmażone pieczarki.Wrzucamy serek mascarpone i dusimy do jego roztopienia.Doprawiamy do smaku.W razie zbyt małej ilości sosu dolewamy słodkiej śmietanki.Dodajemy dużo posiekanej natki pietruszki.Do przygotowanego sosu wsypujemy makaron.Mieszamy i wykładamy na talerze.Zajadamy!
Smacznego!!

1 komentarz:

  1. Robie cos podobnego tylko zamiast mascarpone uzywam serka Philadelphia sweet chilly lub tego typu.

    OdpowiedzUsuń