piątek, 19 kwietnia 2013

Musztardowy kurczak

Kolejne danie z parowaru:)Ale lubię takie dania gdyż są lekkie a sycące no i przede wszystkim smaczne:)Kurczak jest delikatny a dzięki marynacie ma wyrazisty smak.
Musztardowy kurczak:



Składniki:
-pierś z kurczaka
-łyżka oliwy z oliwek
-2-3 łyżki musztardy(u mnie sarepska)
- łyżeczka chrzanu
-sól,pieprz

Przygotowanie:
Pierś myjemy,pozbawiamy skóry i kroimy na kawałki.Ja odcięłam mniejszą część po czym część właściwą przecięłam wzdłuż by filety były cieńsze.Z oliwy,musztardy,chrzanu, soli i pieprzu robimy marynatę.Dokładnie smarujemy każdy kawałek piersi układamy w miseczce i wstawiamy do lodówki na około 2h.Dla niemających czasu marynowanie w lodówce nie jest obowiązkowe,można od razu parować.Po wyjęciu z lodówki układamy w pojemniku do parowania i parujemy 20-25min.
Podawałam z warzywami z parowaru:brokuł i marchewka(parując brokuł pamiętajmy że potrzebbuje on tylko ok 10min parowania) oraz aromatycznymi ziemniaczkami na które przepis znajdziecie tutaj http://krainadziecka.blogspot.com/2013/04/aromatyczne-ziemniaczki.html
Smacznego!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz