wtorek, 14 maja 2013

Makaron z wędzonym łososiem i orzechami włoskimi

Ostatnio często na blogu gości  makaron,ale jakoś tak wychodzi.Makaron z "czymś" robi się szybko i zawsze się udaje.Więc  gdy nie  macie zbyt dużo czasu polecam makaron pod każdą postacią:)Dziś akurat z łososiem bo taki zalegał w lodówce i niebawem chciał wyjść z terminu.Przepis znalazłam na KS odrobinkę zmodyfikowałam:)Lubię mieć po mojemu:D
Makaron z łososiem i orzechami włoskimi:
Składniki:
-makaron(u mnie spaghetti ale może być każdy inny)
-łosoś wędzony 100g
-garść (może być męska) orzechów włoskich
-słodka śmietanka
-kilka kaparów
-świeża bazylia
-świeża kolendra
-mała  cebulka
-ząbek czosnku
-masło klarowane
-sól,pieprz

Przygotowanie:
Makaron gotujemy al dente.W międzyczasie na rozgrzaną patelnię z masłem wrzucamy posiekaną cebulkę ząbek czosnku i "lekko" pokrojone orzechy.Chwilkę smażymy do tzw.zeszklenia.Następnie wrzucamy pokrojonego lub porwanego łososia, kilka łyżek śmietany(by powstał sosik) i kilka kaparów(można pominąć).Chwilkę podgrzewamy.Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.Wrzucamy kilka porwanych liści bazylii.Mieszamy z gotowym makaronem.Przed podaniem posypujemy odrobiną świeżej kolendry.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz