środa, 1 maja 2013

Spaghetti Lazur

Makaron-kolejna odsłona!!Coś dla smakoszy!Mojemu małżowi przypadł bardzo do gustu bo jak to ujął:"są tu same pyszne rzeczy".Spaghetti Lazur to nic innego jak makaron z wędzonym łososiem i sosem z  niebieskiego sera pleśniowego:)Amatorom owych składników gorąco polecam!A całą resztę zachęcam do skosztowania:)Robi się naprawdę szybko bo czas potrzebny na przygotowanie dania to czas potrzebny na ugotowanie makaronu.
Spaghetti Lazur:

Składniki:
Na 2-3 osoby(zależy jakie ilości pochłaniacie:))
-makaron spaghetti około 200g
-ser pleśniowy blue(użyłam 1op.serka z Biedronki)
-serek mascarpone(również z Biedronki i także 1op.)
-opakowanie wędzonego łososia(nie wiem ile gram zużyłam całe opakowanie)
-pęczek koperku(dla nieprzepadajacych może być pietruszka)
-odrobina mleka
-sól,pieprz

Przygotowanie:
Makaron gotujemy al dente.W międzyczasie na patelnię lub do rondelka wlej mleko tak by pokrywało dno i wrzuć połamany ser pleśniowy.Cały czas mieszając doprowadź do rozpuszczenia sera.Wrzuć mascarpone i zagotuj.Jeśli sos tego wymaga można dolać mleko w celu rozrzedzenia sosu.Na koniec wrzuć porwanego lub pokrojonego na kawałki łososia i obficie posyp koperkiem(lub pietruszką).Dopraw do smaku solą i pieprzem.Wymieszaj.Ja do sosu wsypałam ugotowany makaron i dokładnie wymieszałam.Wyłóż  na talerz,posyp koperkiem lub pietruszką. I ot cała filozofia:)
Smacznego!!

4 komentarze:

  1. a łosoś wędzony na zimno czy na ciepło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam na zimno...taki jakby w pół surowy ale następnym razem zrobię z na ciepło:)

      Usuń
  2. Właśnie tak mi się wydaje, że chyba na ciepło lepszy. I fajnie się kruszy w palcach, bo tego na zimno trzeba kroić jak taki surowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi takiego małż zakupił takiego dodałam ale chyba wolę na ciepło:)

      Usuń