wtorek, 27 grudnia 2011

....:)

No wiem,wiem znowu mnie nie było...Święta dziecko to wszystko i jeszcze więcej skumulowało się zupełny brak czasu...Obiecuje nadrobić zaległości i dziś zamieszczę kilka przepisów(o ile moje cudowne dziecię nie postanowi zaraz przerwać drzemki...):D
A teraz obiecany przepis na najprostszą na świecie zupkę malinową:)

Zupka malinowa z kluseczkami z serka homogenizowanego:
Malinki (ja użyłam mrożonych chociaż może być też sam sok malinowy ewentualnie jakiś kompot,maliny w syropie dostępne są w Lidlu-polecam)
woda cukier
A tak przyrządzałam:
Malinki zagotować w wodzie(ilość zależy od was i od tego ile chcecie tej zupki ugotować),posłodzić do smaku.Kluseczki zrobiłam te http://krainadziecka.blogspot.com/2011/10/kluseczki-serowe-z-serka.html
i wrzucałam od razu do zupki co spowodowało jej lekkie zabielenie i zagęszczenie.I zupka gotowa:)Jeśli ktoś sobie życzy można zabielić dodatkowo śmietanką.
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz