wtorek, 13 grudnia 2011

Reaktywacja:D

Och cóż to za nieobecność była....chyba muszę swój powrót nazwać reaktywacją:) z racji ogromu czasu jaki mnie nie było...Ale mam nadzieję że tym razem powrócę na stałe(w ogromnej mierze dzięki wsparciu i zachęcie koleżanek z pewnego forum:D).Czasu u mnie jak na lekarstwo,ale wiadomo że przy rocznym dziecku nikt na jego nadmiar nie narzeka:DA to tu trzeba zajrzeć a to tam i tak lecą dzionki całe.No ale jeść trzeba więc zawsze jest o czym Wam poopowiadać i żeby nie było że nic do jedzonka nie pokazałam to proszę bardzo

Łosoś w sosie koperkowo-śmietanowym z warzywami gotowany na parze 
A tak przyrządzałam:)
1filet z łososia(ja użyłam mrożony z Lidla,gdzieś mi w smaku najbardziej odpowiada)
1marchewka
1 lub 2 ziemniaki
garść zielonego groszku(u mnie mrożony)
odrobina masła
sól i pieprz
śmietanka 30%
koperek
Ziemniaki i marchewkę obieramy i kroimy w kostkę,dosypujemy zielony groszek i wkładamy do parowara nastawiając go na jakieś 30min.Po upływie 10min do pojemnika lub na półkę do ryb kładziemy łososia delikatnie solimy pieprzymy i kładziemy na wierzch kawałek masła.Po kolejnych 10min przekręcamy łososia solimy,pieprzymy polewamy śmietanką i posypujemy koperkiem.Całe danie gotowe jest w mniej więcej pół godzinki.Wyjmujemy z parowaru i delektujemy się delikatnym smakiem...tzn.dzidziulki się delektują:)Ale polecam dla całej rodzinki.naprawdę przepyszne:D
SMACZNEGO!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz