niedziela, 22 stycznia 2012

Flucky:)

Flaczki....nie wiem jak u Was ale u nas w domu flaczki są jedną z ulubionych zup.Dlatego postanowiłam zrobić wersję specjalną dla Kaca chociaż nie ukrywam że mój głodomorski zajada się również wersją dla dorosłych:D.Zachęcam do wypróbowania, nawet tych dorosłych którzy nie lubią flaczków w wersji podstawowej:)
Flucky Kaca:
Składniki:
Pierś z kurczaka(ewentualnie udko)
marchewka
pietruszka
przyprawy(sól,pieprz,gałka muszkatołowa,papryka,majeranek lub jeśli ktoś woli po prostu przyprawa do flaków-u mnie tylko Kamis)
makaron(opcjonalnie,ja dodałam by troszkę zagęścić zupkę)
Przygotowanie:
Pierś gotujemy w lekko osolonej wodzie z marchewką i pietruszką.Gdy wszystkie składniki będą już miękkie wyjmujemy z wody i kroimy w kostkę lub paski.Wrzucamy z powrotem do wody.Wrzucamy makaron,doprawiamy do smaku i gotujemy makaron do miękkości.Na koniec dosypujemy majeranku:)Jeśli ktoś lubo można dodać startego żółtego sera(POLECAM!)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz