środa, 18 stycznia 2012

Rybka:)

Znów mnie troszkę nie było ale przy tak szybko biegającym szkrabie jak mój synek zawsze jest za mało czasu:D
A gdy czasu mało zdało by się coś szybkiego na jedzonko dla pociechy.I w taki właśnie szybki sposób powstały moje rybki:)
Kotleciki mielone z rybki:
Składniki:
filet rybny(ilość zależy od tego jak dużo chcecie zrobić kotlecików)
bułka tarta
kasza manna
sól,pieprz
jajko
Przygotowanie:
Filet mielimy,dodajemy bułkę,kaszę manna sól i pieprz mieszamy.Formujemy małe kotleciki w fantazyjnych kształtach(u mnie oczywiście skoro rybka to były małe rybki:D) obtaczamy w bułce tartej i smażymy najpierw na mocnym,później na średnim ogniu.Pamiętamy żeby nie smażyć potraw na zbyt małym ogniu bo będą zawierały sporo tłuszczu a w smaku będą bardzo suche.
U mnie do rybek były kartofelki posypane szczypiorkiem i lekko obgotowana kapusta kiszona z dodatkiem surowej gdyż moje dziecko uwielbia surową kapustę kiszoną.Potrafi jeść prosto z woreczka i ogromnie się przy tym cieszyć:)
SMACZNEGO!!

1 komentarz:

  1. nie mogłam się powstrzymać uwielbiam zdjęcia wcinającego Kaca, sama słodycz , a przepis świetny niech no tylko moje Małe podrośnie :)
    Nastka

    OdpowiedzUsuń