poniedziałek, 11 marca 2013

Bananowy raj!

A teraz moja wersja słodkiej tarty bananowej z tej str http://www.makelifeeasier.pl/gotowanie/slodka-tarta-bananowa .Robiłam wczoraj na szybki poobiedni deser,którego nie było a o którym się marzyło:D.A że w domu jajka 2 to na szybko wzięłam się za robotę:)
Bananowy raj!

Składniki:
-2,3 banany
-pól puszki masy kajmakowej o smaku krówki(moja była z Biedronki)
-330g śmietanki 30%(jedna śmietanka z Biedronki)
-opcjonalnie śmietanfiks
Biszkopt:
-2jajka
-4łyżki cukru
-2łyżki mąki pszennej tortowej
-2łyżki mąki ziemniaczanej
-Opcjonalnie proszek do pieczenia,niewiele,ja nie używałam
Białka ubijamy dosypując kolejne łyżki cukru.Do ubitych białek dodajemy żółtka,krótko miksujemy mikserem.Na sitko wsypujemy zmieszane mąki i ewentualnie proszek,przesiewamy do masy,mieszamy łyżką.Gotową masę przelewamy do tortownicy o średnicy 21-23 wyłożonej papierem do pieczenia.Pieczemy około 15min.
Przestudzony biszkopt smarujemy masą kajmakową układamy banany pokrojone na 2-3 części przekrojone wzdłuż.Przykrywamy  bitą śmietanką(niesłodzoną!).I gotowe!
Smacznego!!


1 komentarz:

  1. Jadłam,gdyż gościłam na tym obiedzie, po którym marzyło się o deserze. Wyśmienity smak (dosyć słitaśny).

    OdpowiedzUsuń