wtorek, 5 marca 2013

Pieczarowelove:)

Ostatnio z koleżankami dyskutowałyśmy na temat zup,a przede wszystkim na temat pieczarkowej.Wygląda na to że cieszy się ona sporym zainteresowaniem dlatego chciałam podzielić się z Wami sekretem mojej pieczarowej:)
Pieczarkowa wg Oki:)

Składniki:
-około 0,5kg pieczarek
-2 serki topione (moje były z Biedronki)
-pietruszka(nać)
-marchewka
-ziemniaczki
-sól,pieprz
-bulion
-cebula
-masło

Przygotowanie:
Pieczarki z cebulką dusimy na masełku.Odrobinę solimy i pieprzymy.Zalewamy bulionem,wrzucamy marchewkę ipokrojone w kostkę ziemniaki.Gotujemy do miękkości.Wrzucamy 2 serki topione i gotujemy aż się rozpuszczą.Doprawiamydo smaku(pamietajmy o tym ze bulion jest słony i serki zawierają sól więc najlepiej przyprawiać na końcu).Posypujemy pietruszką:)Ja podawałam z grzankami na masełku,ale równie wysmienicie smakuje z kaszą gryczaną lub makaronem.
Smacznego!

1 komentarz: